نشست اعضای ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: برخی در حوزه مواد مخدر به دنبال منافع اقتصادی و سیاسی خود هستند .

کد مطلب: ۷۰۴۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، صداقتی مدیر آموزش وپرورش خلیل آباد در نشست اعضای ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برخی در حوزه مواد مخدر به دنبال منافع اقتصادی و سیاسی خود و گرفتن هویت جوانان این مرز و بوم هستند
وی گفت: فراوانی انواع مواد مخدر نشان از گستردگی تلاش‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارد .
صداقتی افزود: در راستای تکالیف سازمانی و مصوبات ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی در سطح مدارس انجام گرفته است .
وی همچنین درادامه خاطرنشان کرد: پایش دانش آموزی و خانواده به صورت کامل انجام شده است و کلاس های آموزشی در راستای آگاهی بخشی به جامعه هدف در سه ماهه اول سال تحصیلی برگزار شده است .
وی اذعان کرد: طرح ملی پیشگیری نیز وارد فاز اجرایی می شود و میزان مشارکت خانواده های آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و اولیاء در آن مشخص شده است.
وی با تاکید بر اینکه چاره‌ای جز آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و جوانان نداریم و اگر برخی مسائل از ما پیشی می‌گیرد به جهت تعداد هجمه‌ها است، تشریح کرد: آمادگی داریم در حوزه هایی که نیاز است، متناسب با میزان هجمه ها ورود پیدا کنیم .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مواد مخدر ام الجرایم وام الفساد نیز محسوب می شود، بیان کرد: در خانواده هایی که پدر و مادر معتاد وجود دارد و از هم گسستگی پیدا کرده اند نارسایی های زیادی در دانش آموزان آن خانواده به وجود می‌آید و ریشه آن نیز همین اعتیاد به مواد مخدر است .
وی همچنین در ادامه تاکید کرد: هر میزان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی نیز تلاش شود باز جای کار وجود دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار