2 هزار واحد صنفی در قرچک اخطار گرفتند

قرچک (پانا) - رئیس اتاق اصناف قرچک از صدور۲ هزار اخطار از ابتدای سال جاری به واحدهای صنفی قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۴۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، محمدرضا تاجیک، رئیس اتاق اصناف قرچک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و بنا به دستورالعمل اتاق اصناف ایران رصد بازار به صورت مستمر تا اردیبهشت ۹۷ جهت بررسی شرایط بازار کالا ها و خدمات در گروه های مختلف وجلو گیری از عدم تعادل در بازار انجام شود.

تاجیک در ادامه افزود: در این راستا ۵بازرس اتاق اصناف شهرستان قرچک در هفته ۶ بازرسی مشترک با اداره صنعت و معدن، اماکن و بهداشت را انجام می دهند.

رئیس اتاق اصناف قرچک با اشاره به اینکه واحدهای صنفی این شهرستان مورد پایش و بررسی و رصد کامل اتاق اصناف قرار دارند اظهار داشت: در سال جاری تعداد 2 هزار اخطاریه برای واحدهای صنفی این شهرستان صادر شده است.

وی با تأکید بر برگزاری نمایشگاه های مختلف به منظور حمایت از تولید داخلی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه های بهاره و پاییزه برای خدمت به مردم و حمایت از تولید داخلی در دستور کار اتاق اصناف شهرستان قرچک قرار داشته است و امسال نیزنمایشگاه بهاره در این شهرستان برپا می شود.

رییس اتاق اصناف شهرستان قرچک با اشاره به این نکته که هیئت رییسه اتاق اصناف، جلسات منظمی را به منظور هماهنگی هر چه بیشتر برگزار می کند، گفت: همچنین جلسات و نشست های هماهنگی هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان قرچک نیز به صورت منظم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار