نگاه ویژه‌ دولت در کیفی سازی آموزش و تحول در آموزش‌وپرورش

قرچک ( پانا) - فرماندار شهرستان قرچک گفت: دولت در کیفی سازی آموزش و تحول در آموزش‌وپرورش نگاه ویژه‌ای دارد.

کد مطلب: ۷۰۴۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مسعود مرسل پور، فرماندار شهرستان قرچک، در آئین اختتامیه هفته شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک که در مدرسه دخترانه اندیشه برگزار شد، گفت: اصل فلسفه شورا و فلسفه شعور و مشورت است که در اسلام و به‌ویژه در جمهوری اسلامی ایران بسیار موردتوجه است.

وی افزود: در مسائلی که قرار است جامعیت و کاملی داشته باشد و بتواند دربرگیرنده همه شئون باشد، اصل شعور و مشورت به‌عنوان یکی از بخش‌های زیرساختی و زیر ساختاری همیشه وجود داشته است.

فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک گفت: در دولت تدبیر و امید با توجه به سیاست‌هایی که دارد در راستای مسائل آموزش‌وپرورش داشته است. در مسائل شورای آموزش‌وپرورش و توجه ویژه به اصل کیفیت آموزش تأکیدات زیادی شده است.

مرسل پور اظهار داشت: ریاست جمهوری اسلامی ایران به کیفی سازی آموزش و تحول در آموزش‌وپرورش از طریق برگزاری جلسات مستمر و جلسات کارشناسی شورای آموزش‌وپرورش، رابطه مندی بین تعلیم و تعلم، توجه به معلمین، دبیران، آموزگاران و مدیران تأکیدات زیادی دارند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف به این موضوع تأکیدات فراوانی داشت و به آموزش‌وپرورش اهمیتی زیادی می‌دهند.

وی افزود: در کلیات نظام و هم در بحث تخصصی دولت که مسئولیت آموزش‌وپرورش کشور را به عهده دارد به این امر به‌ویژه در حوزه کیفی سازی توجه زیادی می‌شود.

مرسل پور در پایان خاطرنشان کرد: در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در بحث کیفی سازی تا توانسته‌ایم، نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم، در حوزه نهضت سوادآموزی، المپیادهای مختلف، رتبه‌های برتر کنکور بخشی از نشانه‌هایی است که بحث کیفی سازی در این شورا توجه زیادی شده است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه هفته شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسل پور فرماندار، محسن شریف بخشدار، حسین عباسی بخشدار، مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش و دیگر مسئولین در مدرسه دخترانه اندیشه برگزار شد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار