چارتار برای پرسپولیس ترانه‌ای نمی‌خواند

تهران (پانا) - پس از اینکه مشخص شد پسرمدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از موسسان گروه چارتار است شایعه خواندن ترانه‌ای از سوی این گروه به گوش می‌رسید که احمدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

آرمان گرشاسبی، خواننده مشهور گروه موسیقی چارتار است.وی متولد 1367 است و در سال 90 گروه چارتار را در کنار چند هنرمند دیگر تأسیس کرد.
وی به همراه گروه چارتار تا کنون 2 آلبوم «باران تویی» و «جاده می‌رقصد» را در سال‌های 92 و 94 وارد بازار کرده که بسیار مورد توجه علاقه مندان موسیقی قرار گرفته است. همچنین سومین آلبوم گرشاسبی و چارتار با نام «دریا کجاست» تا پایان ماه جاری منتشر خواهد شد.
در همین راستا سرپرست پرسپولیس درباره تمایلات رنگی پسرش در فوتبال و خواندن ترانه‌ای برای پرسپولیس از سوی گروه چارتار گفت: پسر من هوادار پرسپولیس است اما وی برنامه‌ای برای خواندن ترانه برای پرسپولیس ندارد و در چارچوب ترانه‌های کنسرتی خودش فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در خیلی موارد که با هم صحبت کرده‌ایم، او اعتقاد دارد خواندن ترانه برای یک تیم مختص خواننده‌های دیگر است که در چنین شکلی فعالیت می‌کنند و وظیفه خود را حفظ سبک موسیقی فعلی و اجرا در کنسرت‌ها می‌داند..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار