برگزاری مسابقه مشاعره در پژوهش سرای دانش آموزی قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، کشف استعدادهای ادبی و کمک به شکوفایی آنان، حفط میراث ادبی این مرز و بوم و ایجاد روحیه ی شادی و نشاط در بین دانش آموزان است.

کد مطلب: ۷۰۳۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: ما از سالهای گذشته در پی نوآوری و تفاوت های بنیادین در شکل و محتوای مشاعره بودیم، مشاعره ای که هم جنبه ی ادبی، علمی قوی داشته باشد، هم باعث همفکری و همگرایی دانش آموزان شود و هم جذابیت های لازم برای حضور وتداوم برنامه را چاشنی خود داشته باشد .

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات تاثیر مطلوبی در گسترش گنجینه شعر و ادبیات دانش آموزان خواهد داشت.ترویج فرهنگ شعر و ادب و ایجاد شور ونشاط علمی، ایجاد و تقویت روحیه مطالعه در زمینه شعر خوانی در بین دانش آموزان از جمله اهدف برگزاری مسابقه مشاعره می باشد .

جنگی گفت: شعر جزیی از فرهنگ ما ایرانی ها است .لذا به مناسبت بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر انجمن ادبی پژوهش سرا ی دانش آموزی باقرالعلوم(ع) و گروه زبان و ادبیات فارسی متوسطه دوره دوّم در نظر دارد بین دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی مسابقه مشاعره برگزار نماید . زمان برگزاری مسابقه شانزدهم بهمن ماه ساعت چهار بعد از ظهر در مکان پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار