كشف هزار و 523 كيلو گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه قاچاقچیان در فارس

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامي استان فارس از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و كشف هزار و 523 كيلوگرم مواد مخدر در شهرستان "لارستان" خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علي گودرزي گفت: أموران انتظامي شهرستان لارستان پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند كه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار كرد؛ پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان از خودرو پياده و به سمت مأموران انتظامي اقدام به تير اندازي كردند که پس از چند دقيقه درگيري مسلحانه، در نهايت متهمان كه عرصه را بر خود تنگ مي ديدند با استفاده از كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا اقدام به فرار كردند.

گودرزي افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک تن و 523 كيلو مواد مخدر شامل 985 كيلو ترياك و 538 كيلوگرم حشيش كشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پايان با بيان اينكه تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد، تأكيد كرد: پليس فارس در راستاي انجام وظايف ذاتي و قانوني خود نسبت به مبارزه بي امان با مواد مخدر و قاچاقچيان و سوداگران مرگ اقدام مي كند و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار