تاکید بر ایمن‌سازی مدارس نهاوند در مقابل حوادث طبیعی

همدان (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با توجه به اینکه مدارس در زمانهای بحران جزء اولین مکان‌های هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند تاکید کرد تا حد امکان باید اعتباراتی باری تجهیز و بازسازی مدارسی که از تاسیس آنها سال‌های زیادی می‌گذرد، اخذشود.

کد مطلب: ۷۰۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

هادی سلگی در اولین جلسه دوره جدید شورای آموزش و پرورش ، با اشاره به فرسودگی ساختمان تعدادی از فضاهای آموزشی شهرستان گفت: حدود ۶ مدرسه در سطح شهرستان که دارای جمعیت بالایی هم هستند برای دانش آموزان ایمن نیست و در زمان وقوع حادثه بیشترین خسارت های احتمالی به این مکانها وارد خواهد شد .

کریم حمیدوند، فرماندار شهرستان نهاوند ضمن تایید صحبت های هادی سلگی افزود :شهرستان نهاوند بر روی گسل‌ فعال زاگرس بنا شده و از زلزله خیزترین نقاط استان به شمار می‌آید. تجهیز یا در مواردِ فرسودگی مدارس، بازسازی امری ضروری است که نباید ما و مسئولین ذیربط از این مهم غافل شویم.
سلگی افزود: دراکثر مدارس نهاوند فضای کافی برای آزمایشگاه و کارگاه های اموزشی مناسب وجود ندارد و با توجه به این مسئله که در متوسطه دوم، درسی به نام علوم آزمایشگاه وجود دارد باید هرچه سریعتر تغییراتی در فضای این مدرسه ها ایجاد شود و دانش آموزان همه ی مدارس بتوانند از آزمایشگاه و کارگاه استفاده کنند.
وی با اشاره به رتبه های برتر کنکور و همچنین معدل های درخشان در پایه سوم متوسطه دوم گفت: هر سال جشنی برای تشویق دانش آموزان برتر با نام جشن ستارگان برگزار می‌شود؛ امسال هم با حمایت موسسه علیمرادیان این جشن چهارم بهمن در کانون امام خمینی برگزار و از۱۰۰دانش آموز که موفق به کسب بالاترین معدل ها شده اند و همچنین از رتبه های زیر ۳ هزار رشته های نظری و رتبه های زیرهزار رشته های فنی تقدیر خواهد شد.
/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار