اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان پایه هشتم درمدارس اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشورجهت دانش آموزان پایه هشتم اجرا می گردد.

کد مطلب: ۷۰۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناشهرستانهای تهران، با توجه به تفاهم نامه همکاری در طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان که بین وزارت آموزش و پرورش با سازمان بهزیستی کشور منعقد گردید،جلسات توجیهی و کارگاه آموزشی در مدارس منتخب آموزش و پرورش اسلامشهر، از جمله،علامه امینی،عدالت و حاج رضایی در حال برگزاری است .

طرح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان با هدف ارتقاء سرمایه اجتماعی و توانمندی‌های آن‌ها در زمینه‌هایی همچون اصلاح نگرش‌ها در رفتارهای پرخطر، افزایش مهارت‌های کارگروهی و مشارکت در بین دانش‌آموزان، افزایش اعتماد عمومی، آموزش تمرین تصمیم‌گیری‌های درست و ... انجام می‌شود.

شایان ذکر است،تسهیلگران و آموزشگران این طرح در فرآیند جمعی و گروهی ، زمینه گفتگو و مشارکت فعال و عادلانه را فراهم می کنند تا دانش آموزان بتوانند نظرات خود را با گروه به راحتی مطرح کنندو تجارب و دانش خود را با جمع در میان گذاشته و به هم افزایی برسندودرباره مسئله یا هدفی جمعی به توافق برسندو در نهایت به سمت دستیابی به نتیجه عملی حرکت کنند.

/خبرنگار:زهرا عزیزی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار