مسئول كميته نهادها و سازمانهای دهه فجر مازندران
برنامههای دهه فجر خلاقه و نوآورانه باشد
مسئول كميته نهادها و سازمانهای دهه فجر مازندران خواستار حركت خلاقانه و نوآورانه در برگزاری برنامههای دهه فجر شد.
به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، احمد مظفری در همايش مسئولان فرهنگی و روابط عمومی شهرداریهای استان، دهه فجر را بهترين فرصت برای اثبات كارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: «برنامهها و جشنهای سی و نهمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی با شعار »سربلندی ملت ايران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی برگزار میشود.»
مسئول كميته نهادها و سازمانهای دهه فجر مازندران در ادامه به بيان روزشمار دهه فجر انقلاب اسلامي پرداخت و گفت: «۱۲ بهمن اولين روز دهه فجر به عنوان انقلاب اسلامی، امام خمينی(ره) ولايت فقيه و رهبری و جمعه ۱۳ بهمن به عنوان روز انقلاب اسلامی، تربيت قرآنی، تحكيم بنيان خانواده و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده است.»
دبير شورای اطلاع رسانی مازندران افزود: «سومين روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پيشرفت علمی، چهارمين روز با عنوان انقلاب اسلامی، ارزشهای اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دينی، پنجمين روز با عنوان انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توليد ملی و اشتغال و ششمين روز دهه فجر نيز به عنوان انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوين اسلامی نامگذاري شده است.»
مظفری ادامه داد: «چهارشنبه هجدهم بهمن و هفتمين روز دهه فجر به عنوان انقلاب اسلامی، اقتدارملی، آمادگی دفاعی و امنيت پايدار و پنجشنبه نوزدهم بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ايمان، جهاد و شهادت، جمعه بيستم بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حكومت جهانی حضرت مهدی (عج)، شنبه بيست و يكم بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، استكبار ستيزی، حمايت از جبهه مقاومت و قدس شريف و يكشنبه ۲۲ بهمن آخرين روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.»
مدير كل روابط عمومی استانداری مازندران در ادامه خواستار حركت خلاقانه و نوآورانه در برگزاری برنامههای دهه فجر شد و گفت: «تقويت گفتمان انقلاب و تبيين شايسته دستاوردهای انقلاب و معرفی خدمات و عملكرد دستگاهها از مهمترين رسالت مسئولان فرهنگی و مديران روابط عمومی در اين دهه است.»
مسئول كميته نهادها و سازمانهای دهه فجر مازندران تقويت روابط مردم و حكومت و اقناع سازي و متقاعد كردن مردم را بسيار مهم خواند و گفت: «اطلاع يابی، اطلاعشناسی و اطلاع رسانی سه وظيفه مهم مديران روابط عمومی برای تنوير افكار عمومی و جلب مشاركت آنهاست.»
مظفری با اشاره به اينكه روابط عمومی سنتی در جامعه اطلاعاتی پاسخگوی نيازهاي جامعه نيست، تصريح كرد: «روابط عمومی بايد پاسخگویی سازمان را تسهيل كند و دوران روابط عمومی توجيهگر به پايان رسيده و ما نيازمند روابط عمومی تحليلگر و تبيين گر هستيم.»
ارسال دیدگاه