برگزاری دوره ضمن خدمت مدارس بدون شكست در آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری(پانا) - دوره ضمن خدمت مدارس بدون شكست در آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ودر زمینه مشاوره و راهنمایی مباحث علمی ودرمانی برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۰۲۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهزاد در این همایش گفت : در نظريه واقعيت درماني نيازهاي اساسي عبارتند از، نياز به مبادله عشق و محبت و نياز به احساس ارزشمندي. شخصي كه مورد محبت قرار گرفته باشد و ياد گرفته عشق بورزد انگيزه بيشتري براي موفقيت دارد و احساس ارزشمندي مي كند. ومفاهيم محبت و ارزشمندي به قدري به هم وابسته و نزديك هستند كه مي توان ان دو را در غالب يك واژه به هم پيوند داد و اصطلاح هويت را به كار برد. ،بنابراين مي توان گفت كه تنها نياز اساسي انسان نياز به يك هويت است يعني اعتقاد به اينكه ما فردي متمايز از ديگران و با ارزش هستيم.


وی درادامه افزود : براي اكثر بچه ها فقط دو مركز وجود دارد كه آنها مي توانند به يك هويت موفق دست يابند و اين دو جا خانه و مدرسه هستند.و وقتي كودكان نتوانند نياز خود ار در خانه براورده كنند بايد در مدرسه به دنبال آنها باشند. و براي هدايت كودك شكست خورده و هدايت او به سوي موفقيت بايد او را وادار كندو در مورد رفتار كنوني خود كه در شكستش سهمي اساسي دارد يك قضاوت ارزشي انجام دهد و آنها را عوض كند.

/خبرنگار:کیمیا اعظمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار