جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهر قدس برگزار شد

شهرقدس (پانا) - سومین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان قدس با حضور فرماندار و اعضاء شورا در آموزشگاه شهدای معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان قدس با حضور سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی و محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و سایر اعضاء شورا با هدف حمایت و پشتیبانی همه جانبه از فرآیند سواد آموزی در سطح شهرستان در آموزشگاه شهدای معلم برگزار شد .

ابتدا سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای سواد آموزی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به نقش والای دستگاه تعلیم و تربیت در تبیین سیاست‌های اجتماعی پرداخت و تربیت نسلی فرهیخته و مطالبه گر را خواستار شد .

سپس محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و دبیر شورا گفت: وظیفه شورای برنامه ریزی حمایت و پشتیبانی در سه حوزه فکری و مشاوره ای ،مالی و اعتباری و عملیاتی می باشد .

سپس کارشناس مسئول سواد آموزی شهرستان اسد الله شمسیان گزارشی از فعالیت های شورای پشتیبانی سواد آموزی ارائه داد و حمایت وپشتیبانی همه جانبه اعضاء شورا ازفرایند سوادآموزی درسطح شهرستان را خواستار شد وعنوان کرد این جلسات به صورت فصلی برگزار می گردد .

وی همچنین از کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص معرفی کم سوادان و بی سوادان افراد تحت پوشش خود به کارشناسی سواد آموزی در موعد مقرر تشکر و قدر دانی کرد .

/ خبرنگار: الهه دلشاد /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار