شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی ناحیه یک ری تشکیل جلسه داد

شهرری (پانا) - جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی ناحیه یک ری با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی و رئیس سازمان دانش آموزی منطقه تشکیل شد.

کد مطلب: ۷۰۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه بهروز نصیری با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل های دانش آموزی گفت: تشکل های دانش آموزی مکمل فعالیت های آموزش و پرورش هستند و اهداف اصلی تمامی نهاد های مرتبط با دانش آموزان، افزایش انگیزه، آگاهی بخشی، دانش افزایی و آموزش مهارت های اولیه زندگی در حین ایجاد هماهنگی موثر بین خانواده و مدرسه می باشد.

وی ادامه داد: تشکل های دانش آموزی امروز از جایگاه ویژه ای در بین مجموعه مدیریت آموزش و پروش و مدارس برخوردار هستند این تشکل ها به خوبی توسط مدیران و مسئولان به رسمیت شناخته شده و تصمیمات آنها غالبا اجرایی می شوند.

قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن اعلام برنامه های این تشکل ها در سال جاری و فعالیت آنها در ایام دهه فجر گفت: تشکل های دانش آموزی ضمن کار گروهی باید دارای جامعیت و جذابیت لازم برای تحقق اهداف خود داشته باشند.

وی ايجاد روحيه مسئوليت پذیری و مشاركت دانش آموزان، همچنین تمرين كار گروهي و آمادگي دانش آموزان براي ایجاد سازمانهای کار آفرین را از اهداف اصلی تشکل ها بیان کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار