مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مشکل سرانه تغذیه مدارس شبانه روزی و حامل های انرژی در مدارس استان مرتفع خواهد شد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مشکل سرانه تغذیه مدارس شبانه روزی و حامل های انرژی در مدارس استان مرتفع خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری درجریان بازدید از فضاهای آموزشی شهرستان خلخال گفت: یکی از دغدغه های اصلی مدیران مدارس شبانه روزی مشکل تغذیه و سرانه بود که با دستور رئیس جمهور این مشکل مرتفع خواهدشد.

وی افزود: با دستور رئیس جمهوری و دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری اخیرا اعتباری را برای تامین نیاز مدارس شبانه روزی اختصاص دادند و در استان اردبیل نیز این مبالغ تحویل گرفته شد و در قالب بن ها به مدارس تحویل داده شده و از فروشگاه های طرف قراراد خرید پانسیون ها انجام شده و این کمک ها ادامه خواهد داشت و هم اکنون در وضعیت عادی هستیم و سهم استان از این محل پنج میلیارد ریال بود که توزیع شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به نقش خیرین در تامین نیازهای آموزش و پرورش افزود: ساخت و ساز از عمده فعالیت های خیرین است و اگر حضور خیرین با تلاش های مجمع خیرین مدرسه ساز در حمایت از ساخت مدارس نبود قطعا ما در پذیرش دانش آموزان با مشکل مواجه بودیم.

ناصری خاطر نشان ساخت: علاوه بر کمک مردم و اولیای عزیز، مشکل حامل های انرژی مشکل مدارس حل شده و اخیرا با دستور رئیس محترم جمهور کلیه بدهی تا پایان شهریور 96 تسویه شده و کلیه بدهی برق مدارس پرداخت شد و 50 میلیون تومان اسناد خزانه در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: برای سال97 نیز مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی است که مدارس از پرداخت هزینه آب و برق گاز در حد الگوی مصرف از پرداخت هزینه های معاف شوند و با تصویب این طرح مدیران مدارس درسال آتی با آرامش به مديريت مدارس خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار