استاندار تهران: دستگاه‌ها طبق زمان‌بندی مشخص موانع سرمایه‌گذاری را مرتفع کنند

تهران (پانا) - به گفته استاندار تهران هر هفته جلسات کارشناسی در خصوص بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود و طبق آن دستگاه‌ها باید طبق زمان‌بندی مشخص موانع سرمایه‌گذاری را مرتفع کنند.

کد مطلب: ۷۰۱۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در تشریح مصوبات جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری گفت: در سفر به شهرستان‌های استان تهران، سرمایه‌گذاری و طرح‌های بزرگی را توسط بخش خصوصی شاهد هستیم که در راه اجرا با مشکلات و موانع روبه‌رو هستند.

وی افزود: هر هفته جلسات کارشناسی در خصوص بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود و در این جلسات زمان‌بندی مشخصی برای رفع مشکلات هر یک از طرح‌ها و پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

استاندار با بیان اینکه در نخستین جلسه رفع موانع سرمایه گذاری چهار طرح ارائه شد تصریح کرد: براساس زمان بندی مشخص به مدیران هریک از دستگاه‌های مرتبط فرصت داده شد تا موانع پروژه های سرمایه گذاری را مرتفع کنند.

مقیمی با اشاره به سهم استان برای ایجاد١٢٦ هزار فرصت شغلی تا پایان سال گفت: مهم‌ترین اقدام برای اشتغال‌زایی ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری است و باید موانع این راه برداشته شود تا سرمایه گذاران به نتیجه برسند .

وی پشتیبانی از همه سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان را برای رسیدن به هدف اشتغال مهم دانست و تأکید کرد: باید راه را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باز کنیم تا به دنبال اجرای طرح‌ها اشتغال ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار