مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز:

هدف آموزش و پرورش نطنز نخبه پروری و استفاده از پتانسیل مدیران در عرصه های مختلف می باشد

مدیر آموزش و پرورش نطنز با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور برای دانش آموزان پایه های یازدهم و پیش دانشگاهی با استفاده از اساتید مجرب با همیاری و همکاری مدیران مدارس و خیرین مطالبی را در مورد بهتر شدن فضای مدارس عنوان نمود.

کد مطلب: ۷۰۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز چاوش پور مدیر آموزش و پرورش در جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس شهر نطنز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران در طول سال تحصیلی و کسب موفقیت های مدارس در حوزه های آموزشی و پرورشی گفت: هدف و سیاست آموزش و پرورش نطنز نخبه پروری و استفاده از پتانسیل همه مدیران در عرصه های مختلف می باشد.

وی در این جلسه از همه مدیران خواست با جدیت پیگیر برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان باشند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز با تاکید بر برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور برای دانش آموزان پایه های یازدهم و پیش دانشگاهی با استفاده از اساتید مجرب که این امر با همیاری و همکاری مدیران مدارس با خیرین صورت گرفته مطالبی را عنوان نمودند.

چاوش پور مطالبی در مورد شاخص وظایف مدیران مطالبی بیان کرد. وی در خصوص اهمیت و ضرورت انجام اقدامات مناسب در جهت هر چه بهتر شدن فضای مدارس و پیشرفت انها در کلیه زمینه ها تاکید نمود.

در این جلسه سید رضا حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نطنز ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران ، فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت بدنی را تشریح نمود و افزود: رابطه تنگاتنگی بین پرورش و آموزش وجود دارد.

حسینی با تاکید بر اهمیت زیباسازی، بازسازی و فضاسازی نمازخانه های مدارس گفت: مدیران مدارس با استفاده از ظرفیت خیرین محترم و ... نسبت به زیباسازی نمازخانه مدارس و تشویق و ترغیب دانش آموزان به فریضه مهم نماز اقدام نمایند.

وی به بحث اردوهای دانش آموزی اشاره کرد و افزود: اردوهای دانش آموزی بسیار مسئولیت آفرین است و می بایست دانش آموزان با رعایت ضوابط و قوانین اردویی و با در نظر گرفتن تمامی جوانب به اردو اعزام شوند.

حسینی با تاکید برامر ورزش و انجام بازی های دبستانی و شرکت همه دانش آموزان در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و استفاده از ظرفیت های انجمن اولیا و مربیان مطالبی را عنوان نمود.

سرکار خانم محمدی معاون اموزشی ضمن تبریک به مدیران و همکاران دوره اول و دوم متوسطه که با کسب رتبه های برتر در مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی باعث سربلندی مجموعه آموزش و پرورش شدند گفت خواستن توانستن است و ما باید با همکاری و همدلی بتوانیم پله های ترقی را طی نماییم

وی در ادامه به برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی ، برگزاری امتحانات نهایی ، برگزاری جلسات مشاوره و هدایت تحصیلی و همچنین دعوت از خانواده ها درمشاوره در روند بهبود فرآیند تحصیلی دانش آموزان همفکری با اعضای انجمن اولیا و مربیان مطالبی را یادآور شدند.

در پایان مدیران با ارایه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار