120 کلاس درس برای تامین فضای آموزشی مسکن مهر ارومیه مورد نیاز است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تعداد 10 مدرسه با 120 کلاس درس برای تامین فضای آموزشی مسکن مهر در محدوده ناحیه 2 ارومیه نیاز می باشد.

کد مطلب: ۷۰۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «محمد مجرد» در جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه که با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات ناحیه 2 ارومیه برگزار شد؛ اظهار کرد: 358 مدرسه با 2هزار و 697 کلاس درس، 47 آموزشگاه علمی و دو مرکز توانبخشی غیردولتی در مدیریت ناحیه دو ارومیه فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۸هزار دانش آموز در مدیریت ناحیه دو ارومیه مشغول تحصیل می باشند؛ افزود: مهندسی فضا و نیروی انسانی، تقویت شورای معلمان مدارس جهت کاهش فاصله صف و ستاد، ارتقاء و عدالت کیفیت آموزشی و کیفیت بخشی پایه اول ایتدائی از اولویتهای این مدیریت می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه با اشاره به تمرکز این مدیریت بر جذب و آموزش اولیا بی سواد خاطر نشان کرد: سال گذشته 100درصد حجم ابلاغی حوزه سواد آموزی تحقق یافت.

مجرد با بیان اینکه 1147 کلاس درس در دوره ایتدائی و متوسطه مورد نیاز این ناحیه در سال آینده خواهد بود؛ اضافه کرد: برای استقرار پایه دوازدهم در سال آینده، 100 کلاس درس جدید در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه نیاز می باشد.

این مقام مسوول با بیان اینکه 34درصد مدارس ناحیه 2 ارومیه بالای 30 سال قدمت دارند؛ ادامه داد: 43 درصد مدارس ناحیه دو ارومیه نوساز بوده و 13درصد نیز حکم تخریبی دریافت کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه افزود: علی رغم تمامی مشکلات مالی موجود در دو سال گذشته 168 کلاس درس در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه احداث شده است.

مجرد با بیان اینکه واگذاری مسکن مهر معضل کمبود فضا را حادتر خواهد کرد؛ گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تعداد 10 مدرسه با 120 کلاس درس برای تامین فضای آموزشی مسکن مهر در محدوده ناحیه 2 ارومیه نیاز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار