شهردار ارومیه:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شهرداری ارومیه است

شهردار ارومیه گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های بودجه ۹۷ شهرداری ارومیه است.

کد مطلب: ۷۰۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور شهردار ارومیه با اعلام اینکه در حال حاضر بودجه مناطق و سازمان مختلف تابعه شهرداری ارومیه در سال 97 در مرحله بستن و ارسال آن به شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصویب نهایی است، افزود: بودجه سال 97 شهرداری ارومیه یک بودجه انقباضی بوده و نسبت به سال گذشته آن افزایش نمی یابد و بودجه در چارچوب 1 هزار و 150 میلیارد تومان تصویب می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی پروژه ها ی اجرایی در بودجه سال 97 ستاره دار و شاخص می شوند، عنوان کرد: اجرای پروژه های نیمه تمام چون تقاطع غیرهم سطح آذربایجان، یادمان شهید باکری، رینگ دوم کمربندی ، پارک سلامت، توسعه جاده گلمان، توسعه حمل و نقل عمومی، بهبود کیفیت آسفالت و پیادرو سازی معابر بافت فرسوده و تاریخی، اجرای ترموا و راه اندازی کارخانه تولید انرژی از پسماندهای شهری از اولویت های بودجه 97 برای اجرا است.

حضرت پور با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در سال 97 اظهار کرد: با خرید 100 دستگاه اتوبوس درون شهری و 50 دستگاه ون جهت حمل و نقل مسافران در حاشیه شهر، ناوگان اتوبوسرانی توسعه می یابد.

وی در ادامه در خصوص آسفالت و کیفی سازی آسفالت معابر، گفت: در سال 97 ، 300 هزار تن آسفالت تولید و در اختیار مناطق و سازمان های تابعه برای توسعه آسفالت معابر قرار می گیرد .

حضرت پور افزود: همچنین لایحه سال 97 شهرداری به عنوان یک سند راهبردی برای اداره شهر در حال اجرا است که به شورای اسلامی شهر جهت تصویب ارسال و شهرداری ارومیه آن را تا 15 بهمن ماه به اطلاع عموم می رساند .

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود، تاکید کرد: مشارکت مردم در تامین هزینه های شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری و ارتقاء زندگی شهری می کند.

وی در پاسخ به یک از درخواست های شهروندان در خصوص راه اندازی مسیر اتوبوس در خیابان حسنی، گفت: پیش بینی می شود با توجه به تردد شهروندان در خیابان حسنی، مسیر اتوبوس ها از آن خیابان در نظر گرفته شود.

شهردار ارومیه از شهروندان و تمامی اشخاص حقوقی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی خواست که نظرات خود در خصوص ارتقاء زندگی شهروندی و توسعه شهر در زمان بودجه نویسی با شهرداری در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار