تشریح برنامه های سواد آموزی منطقه هلیلان

داریوش احمدیان کارشناس سواد آموزی ضمن تبریک هفته سواد آموزی و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی از روند برنامه های اجرا شده این کارشناسی در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، داریوش احمدیان کارشناس سواد آموزی اداره ضمن تبریک هفته سواد آموزی و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی از روند برنامه های اجرا شده توسط این کارشناسی در سال جاری خبر داد .

ایشان ضمن ابراز خوشحالی از روند برگزاری مستمر و منظم کلاس ها توسط آموزش دهندگان گفت که امسال نسبت به سنوات گذشته نحوه برگزاری کلاس ها و همچنین همه ی فعالیت های مورد اجرا در این حوزه تحت نظارت کامل بوده و همین امر موجب رشد چشمگیر آموزشی در بین سواد آموزان شده است .

وی افزود: در سال تحصیلی جاری تعداد 7 دوره کلاس انتقال، 5 دوره کلاس تحکیم برگزار و تعداد 175 نفر در دوره های فرد به فرد شرکت دارند و این آمار در مقایسه با سال قبل از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است که این امر نشان از روند رو به رشد تعداد باسوادان منطقه دارد .

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوان در آینده ای نزدیک نسبت به ریشه کن کردن بیسوادی در منطقه گام برداشت و افزود که این امر با همکاری و تعامل همه افراد و مسوولین ادارات منطقه و خصوصا ریاست محترم اداره آموزش و پرورش میسر و ممکن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار