دادستان شهرستان ری:

ری بیشترین درآمد را بین شهرستان‌های کشور دارد

شهرری (پانا) - دادستان شهرستان ری با بیان این که ری در بین تمام شهرستان های کشور(غیر از تهران) بیشترین درآمد را دارد، گفت: ری بزرگترین شهرک های صتعتی را دارد اما همچنان تحت نظر شهرداری تهران است.

کد مطلب: ۶۹۹۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام والمسمین علی ملکوتی با اشاره به اهمیت شهرستان ری، گفت: ری صدها سال قدمت و مساحت جغرافیایی بیش از چهار هزار متر مربع، جمعیتش از هفت استان و مساحتش از ۱۰استان کشور بیشتر است و بحث امنیت و اداره آن باید ویژه باشد درحالی‌که ری زیر نظر تهران است و دارای فرماندهی انتظامی و شهرداری مستقل نیست که این موضوع مدیریت را در این شهرستان دچار مشکل کرده است.

وی با انتقاد از اینکه در شهرری سایت اداری وجود ندارد، ادامه داد: ری دارای فرمانداری ویژه است و ۲۶ امامزاده واجب التعظیم در این شهرستان مدفون هستند که بر اهمیت آن افزوده است اما مورد کم توجهی قرار گرفته است. اصحاب رسانه با نقد منصفانه و انعکاس صحیح در جهت رفع موانع و رشد و تعالی شهرستان نقش موثری می توانند ایفا کنند.

ملکوتی با ادعای اینکه شهرستان ری در بین تمام شهرستان های کشور(غیر از تهران) بیشترین درآمد را دارد، گفت: ری بزرگترین شهرک های صتعتی را دارد چرا باید تحت شهرداری تهران باشد؟ برای ایجاد سایت اداری نیازمند زمین هستیم که دچار مشکل شده ایم چراکه همه کارها باید توسط شهرداری تهران انجام بگیرد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار