جلسات آموزش خانواده نقش مهمی در برقراری ارتباط اولیا و مدارس دارد

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت : جلسات آموزش خانواده در طول سال تحصیلی با توجه به نیازهای خانواده ها و همکاران فرهنگی و بهره گیری از اساتید مجرب در مدارس برگزار می شود و این خود نقش مهمی در برقراری ارتباط اولیا و مدارس دارد.

کد مطلب: ۶۹۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان نمود: اولیا خود موضوعات جلسات آموزش خانواده را به آموزش و پرورش و مدارس پیشنهاد دهند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: جلسات آموزش خانواده در طول سال تحصیلی با توجه به نیازهای خانواده ها و همکاران فرهنگی و بهره گیری از اساتید مجرب در مدارس برگزار می شود و این خود نقش مهمی در برقراری ارتباط اولیا و مدارس دارد.

وی در ادامه از نقش پررنگ اعضای انجمن اولیا و مربیان در بهبود فرایند آموزشی و پرورشی مدارس و همچنین ارائه راهکارهایی برای برطرف نمودن مشکلات مدارس را مهم عنوان نمود و افزود باید مدیران مدارس از ظرفیت های اولیا که در کلیه فعالیت های جاری مدارس استفاده نمایند .

چاوش پور هدف انجمن اولیا و مربیان را پیوند بین والدین و مدرسه و ارائه راهکارهای اساسی برای ارتقای علمی دانش آموزان دانست و خاطر نشان نمود فرزندان رفتارهای اجتماعی را از طریق گفتار و رفتار والدین و معلمان می آموزند بنابراین باید ابتدا در تربیت خود بکوشیم تا الگوی خوبی برای فرزندان خود باشیم .

چاوش پور تصریح نمود: اولیا می توانند در جشنواره های تجارب برتر انجمن اولیا و مربیان شرکت و ایده ها و نظرات کاربردی خود را در قالب تحقیق برای بهبود فرآیند کلی آموزش و پرورش ارائه نمایند.

وی در پایان به نقش مکمل مدارس و خانواده تاکید نموده و افزود: اگر اولیا در فعالیت های مدارس مشارکت داشته باشند و بخاطر مسایل مالی از مدارس دوری نکنند بسیاری از مشکلات مدارس برطرف می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار