برگزاری مراسم معارفه رئیس سازمان دانش آموزی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس مراسم معارفه رئیس سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران: با حضور محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس و کار شناس مسئولان و کارشناسان این معاونت زهرا زراعت کار بعنوان رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان قدس منصوب گردید .

بنا بر همین گزارش ،در این مراسم معاون پرورشی و تربیت بدنی ابتدا از زحمات بی دریغ آزاد ایمانی که به مدت سه سال علاوه بر مسئولیت واحد قرآن، نماز و عترت ،رئیس سازمان دانش آموزی نیز بودند قدردانی و تشکر کرد .

وی گفت: آزاد ایمانی یکی از نیروهای با تجربه اداره آموزش و پرورش هستند که سالها در خدمت ایشان بوده ایم و از تجربیات کاری و معنوی ایشان استفاده کرده ایم و در مدت مسئولیت ایشان سازمان دانش آموزی به خوبی و موفقیت اداره شد .

در ادامه ،ضمن تبریک به زهرا زراعت کار کارشناس مسئول فرهنگی هنری ایشان را یکی از نیروهای مخلص و پر کار معرفی کرد و اظهار داشت که زهرا زراعت کار با حفظ سمت قبلی به ریاست سازمان دانش آموزی منصوب شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به سوابق و تجارب زهرا زراعت کار در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در فعالیتهای سازمان دانش آموزی خواهیم بود.

/خبر نگار:فاطمه بردبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار