عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست کرد:

ارسال اصلاحیه بودجه تبریز 2018 به مجلس توسط دولت

تبریز (پانا)- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تخصیص ردیف بودجه برای تبریز2018 گفت: از دولت می خواهم تا اصلاحیه ای را به این منظور به مجلس تقدیم کند.

کد مطلب: ۶۹۸۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین فرهنگی در جلسه مشترک ستاد تبریز 2018 و فعالان اقتصادی تبریز در اتاق بازرگانی اظهار کرد: از دولت برای عدم تخصیص ردیف بودجه برای تبریز 2018 گله مند هستیم وعلی رغم این که آقای جهانگیری در این خصوص قول مساعد داده بودند ردیف بودجه ای در سال 97 به این منظور درنظر گرفته نشده است.

وی افزود: با این که بودجه 97 تقدیم مجلس شده است ولی هنوز دیر نشده و دولت می‌تواند اصلاحیه‌ای برای قانون بودجه تقدیم مجلس کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تصریح کرد: 10 میلیارد هم که در بودجه به این منظور آمده برای کارهای هزینه است و با آن نمی شود کار عمرانی و یا فعالیت دیگر کرد.

فرهنگی تصریح کرد: دولت برای ورزش حرفه ای و بدهی های میلیاردی باشگاه پرسپولیس و استقلال دارد که هزینه کند ولی فقط برای تبریز2018 ندارد؟ و آن وقت عده ای تماشاگرنما هم در استادیوم آزادی به تبریزی ها و ملت ترک زبان توهین می کنند.

وی افزود: مطالبه ما و دیگر مسئولین استانی از دولت محترم این است که در این مورد با تامین منابع اصلاحیه ای به مجلس بفرستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار