در عصر ارتباطات، توسعه فرهنگی با اهمیت تر از توسعه اقتصادی است

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسركان گفت: درعصر ارتباطات؛ توسعه فرهنگی با اهمیت تر از توسعه اقتصادی است.

کد مطلب: ۶۹۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام علی كاروند با بیان این مطلب، گفت: در عصر جدید رسانه، مخاطبان حق انتخاب بسیار بیشتری دارند و اطلاعات عمومی مردم حرف اول را می‌زند.

وی افزود: توسعه فرهنگی به موازات توسعه اقتصادی باید افزایش یابد و با برنامه ریزی دقیق و مناسب برای مبارزه با اهداف اقتصادی استكبار آماده شد.

حجت الاسلام كاروند ادامه داد: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید بدانند که هدف دشمن از جنگ نرم، منهدم کردن هسته مقاومت درونی آنهاست تا بتوانند با زحمت کمتری اهداف استعماری و اشغال‌گرانه خویش را محقّق سازند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسركان تأکید کرد: اگر بخواهیم از آسیب این یورش در امان بمانیم، باید نسبت به تقویت بینش دینی و سیاسی خود و جوانان و نوجوانان اقدام کنیم.

کاروند در خصوص تقویت باورهای دینی و آموزه های مذهبی اظهار کرد: بینش درست در زمینه‌های مذهبی و سیاسی می‌تواند مانند سنگری نفوذناپذیر، تمامی افراد جامعه را در برابر بمباران فرهنگی دشمن حفاظت کند و سودجویان غربی را ناکام و ناامید سازد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسركان خاطرنشان كرد: ایمان قوی به خدا و ارزش‌های دینی می‌تواند جامعه را به سوی جهت‌گیری‌های صحیح در اندیشه و رفتار رهنمون سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار