اتمام بتن ریزی عرشه ها در تقاطع غیرهمسطح میدان ورزش اراک

شهردار اراک گفت: عرشه پل شماره 3 تقاطع غیرهمسطح میدان ورزش در راستای اجرای عملیات عمرانی بتن‌ریزی شد که با انجام آن بتن‌ریزی کلیه عرشه‌ها صورت گرفته است.

کد مطلب: ۶۹۸۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، تاجران افزود: با توجه به حساسیت این کار، عملیات بتن‌ریزی از ساعت 7 صبح روز گذشته تا پایان وقت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: عملیات بتن‌ریزی این عرشه به حجم 650 مترمکعب بتن، 890 مترمربع قالب‌بندی و 92 تن آرماتور توسط چهار دستگاه پمپ دکل و 18 دستگاه تراکمیکسر انجام پذیرفت.

شهردار اراک با بیان اینکه این پروژه 6 پل دارد بیان کرد: با پایان یافتن عملیات بتن‌ریزی عرشه شماره 3، بتن‌ریزی کلیه عرشه‌ها تکمیل شده است.

تاجران در رابطه با چگونگی بتن‌ریزی در هوای سرد و همچنین میزان رعایت موارد ایمنی اظهار داشت: در این خصوص سعی شده عملیات بتن‌ریزی عرشه‌ها در بهترین ساعات گرم روز انجام شود، همچنین تعداد میکسرها و پمپ‌ها به گونه‌ای مستقر شوند که قبل از سرد و تاریک شدن هوا عملیات بتن‌ریزی پایان یابد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور بالا رفتن ضریب اطمینان، زیر عرشه توسط پلاستیک‌های بزرگ پوشش داده شد تا بخاری‌های موجود در آنجا بتوانند گرمای لازم را به زیربتن‌های موجود در عرشه برسانند؛ البته برای سطح بتن نیز از لحاف پشم شیشه و نایلون استفاده شد.

شهردار اراک در رابطه با رعایت موارد ایمنی در پروژه گفت: در هنگام عملیات بتن‌ریزی، موارد ایمنی به صورت کامل و دقیق اجرا شد و کلیه اکیپ‌های hse نیز در محل مستقر بودند.

تاجران افزود: همچنین لاین 140 که محل دسترسی بلوار شهید بختیاری به خیابان شهید رجایی است نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار