معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان

حضور در تجمع بزرگ 9 دی رسالت فرهنگیان گلستانی

حضور فرهنگیان و دانش آموزان را درتجمع بزرگ 9 دی یک وظیفه و رسالت می دانیم و از همه آنها می خواهیم حضور پررنگ داشته باشند .

کد مطلب: ۶۹۷۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،"سیدعلی حسینی" اظهار کرد : به دلیل آغاز امتحانات برنامه ای برای حضور متمرکزدر تجمع 9 دی نداریم اما همه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور مشکلی نخواهند داشت .

وی افزود: برنامه های امتحانی مانع حضور نخواهند بود چرا که بعد از امتحانان ساعت 8 و یا پیش از امتحانات بعد از ظهر هریک از دانش آموزان می توانند در اجتماع بزرگ و روز بصیرت حاضر شوند .

معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه ملت ولایتمدار ایران همواره ثابت کرده اند که برای حفظ آرمان های انقلاب و رهبری در صحنه خواهند بود، تصریح کرد:در راستای پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پررش برای تربیت آینده سازان کشور، برنامه های گفتمانی و بصیرتی این روز بزرگ در ماه های گذشته در مدارس آغاز شده و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت .

حسینی همچنین از برگزاری نشست بصیرت افزایی در روز پنج شنبه هفتم دیماه خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری بسیج فرهنگیان در اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار می شود .

وی بیان کرد: رسالت فرهنگیان استان را حضور انقلابی در صحنه های مختلف می دانیم بنابراین همکاری لازم برای حضور منسجم همکاران خواهیم داشت و فرهنگیان را تشویق می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار