روز بدون کتاب ویژه طرح مصباح الهدی امام جواد(ع) در مدارس ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - برنامه روز بدون کتاب ویژه طرح مصباح الهدی امام جواد(ع) در مدرسه شهید مرادی ناحیه یک شهرری به صورت ویژه و منحصر به فرد برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۷۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، این برنامه با اقامه نماز جماعت همه دانش آموزان و معلمان و انجمن مدرسه و مسئولان نماز ناحیه1 به امامت حجت الاسلام نصرآبادی رئیس ستاد اقامه نماز شهرری در محوطه حیاط مدرسه آغاز گردید و در پایان نماز گفتمان دینی با محوریت امام جواد(ع) صورت گرفت.

سپس در حضور کریمی رئیس اداره قرآن اداره کل شهرستانهای تهران و قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه1شهرری دانش آموزان سرود همگانی در مدح امام جواد(ع) اجرا نمودند و دلنوشته هایی به امام جواد در بنرهای مخصوص نگاشته و نقاشی همگانی با تصاویر حرم امام و مهربانی و احادیث ایشان صورت گرفت.

در ادامه مسئولان به بازدید از تمام کلاس ها پرداختند و طبق برنامه هر کلاس در هر ساعت برنامه های متنوعی چون ساخت کتب دست ساز بچه ها با موضوع امام جواد، نقاشی سه بعدی جوادالائمه، گلدوزی یا جواد الائمه ادرکنی، نگارش انشاء با موضوع باب المراد،طراحی با پولک و مداد شمعی،قصه گویی امام جواد، تهیه کارت پستال ابن الرضا،تهیه روزنامه دیواری و خطاطی امام جواد(ع) را در حال انجام داشتند.

لازم به ذکر است که همه دانش آموزان دست ساخته های خود که با همفکری والدین و معلمانشان ساخته بودند را در نمایشگاه مدرسه به نمایش گذاشتند و در پایان همه دانش آموزان و مدیر و معاونین و معلمان مدرسه و مسئولین و مبلغان و والدین با ذکر دعا از امام جواد(ع) حاجت های خود را خواستند و عهد بستند که در راه اعتلای سبک زندگی اسلامی و یاری امام زمان و صفات برتر نماز و حجاب و رفتار قرآنی بکوشند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار