مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

میزان باسوادی در اردبیل به ۹۳ درصد رسید

اردبیل (پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از باسوادی ۹۳.۱ درصد جمعیت ۱۰ تا ۴۹ سال استان خبر داد و گفت: مهمترین کار در بخش سوادآموزی انسداد مبادی بیسوادی است.

کد مطلب: ۶۹۷۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری گفت: با استقرار پایه دوازدهم از سالتحصیلی آینده، نظام ۳،۳،۶ به صورت رسمی مستقر شده و بر اساس سند تحول بنیادین برنامه‌های آموزشی و پرورشی در سطح مدارس اجرا خواهد شد .

وی با بیان اینکه در این خصوص بایستی نیازمندی‌ها احصا شده و برنامه‌ریزی‌های مدون صورت گیرد، افزود: به همین دلیل برنامه‌ریزی در راستای ساماندهی فضاهای آموزشی، سازماندهی نیروها، برنامه‌های درسی و نیز تجهیزات مورد نیاز از ضروریات کار است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک هفته سوادآموزی از باسوادی ۹۳.۱ درصد جمعیت ۱۰ تا ۴۹ سال استان خبر داد و گفت: مهمترین کار در بخش سوادآموزی انسداد مبادی بیسوادی است که در این زمینه معاونت آموزش ابتدایی استان نیز بایستی حساسیت ویژه داشته باشد .

ناصری تصریح کرد: شناسایی و آموزش بی‌سوادان دومین کار مهم در بحث سوادآموزی است و در این خصوص استاندار اردبیل از آن به عنوان یکی از شاخص‌های زیرساخت توسعه استان یاد کرده است که در تامین منابع مالی به ویژه در بخش سوادآموزی مشکلی وجود ندارد .

وی با اشاره به اجرای مطلوب و خوب هدایت تحصیلی در سال تحصیلی گذشته خواستار برنامه‌ریزی برای سال جاری شد و بیان کرد: ارتباط اولیا و خانواده‌ها لازم و ضروری بوده چرا که نتیجه مطلوب در هدایت تحصیلی حاصل تعامل اولیا و مدرسه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار