نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

جذب سرمایه‌گذار افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری را به دنبال دارد

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذار افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری را به دنبال دارد و دارای ظرفیت‌های حیاتی و تاثیرگذار برای جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان محصولات صنعتی و فعالان اقتصادی است.

کد مطلب: ۶۹۷۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

آیت ا...سید حسن عاملی در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی نمین در اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های انجام گرفته توسط مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی نمین برای پیشرفت آن منطقه موفقیت‌آمیز بوده و امیدواریم این جدیت ادامه یافته و توفیقات بیشتری نصیب منطقه و استان شود .

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل قبول در منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: به طور حتم این پیشرفت‌ها بالتبع رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه را به دنبال می‌آورد که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در این زمینه شاهد خروجی‌های قابل قبولی باشیم .

عاملی حمایت‌های خود در راستای جذب سرمایه‌گذار در منطقه را در راستای افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری اعلام کرده و افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین دارای ظرفیت‌های حیاتی و تاثیرگذار برای جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان محصولات صنعتی و فعالان اقتصادی است .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: تلاش‌ها و مساعدت‌های بی وقفه استاندار اردبیل اکبر بهنام جو در راستای پیشرفت و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای بهره‌برداری منطقه در نیمه نخست سال آینده و جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بسیار مهم و تاثیرگذار است .

امام جمعه اردبیل گفت : مساعدت و همکاری همه سازمان‌ها و ادارات مرتبط با این پروژه بزرگ اقتصادی استان بسیار ضروری است تا هر چه سریع‌تر این امر حیاتی به بار بنشیند تا با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی در استان شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار