برگزاری ضمن خدمت ویژه ی مدیران و مربیان پیشتازان در گلبهار

مدرس ضمن خدمت گفت: حضور مدیران و مربیان پیشتازان در اینگونه کلاس ها قطعا به پویایی و نشاط بیشتر تشکیلات کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۹۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،برگزاری دوره ضمن خدمت با هدف آشنایی بیش از پیش مدیران و مربیان پیشتازان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش گلبهار برگزار شد.

ابتدا بخشیان کارشناس سازمان دانش آموزی ضمن قدر دانی از همکاری صمیمانه تمامی مدیران و معاونین پرورشی تعداد دانش آموزان پیشتاز این منطقه را هزار و 411 نفر عنوان کرد و افزود نتیجه فعالیت امسال ما در سال آینده مشخص خواهد شد زیرا دانش آموزی که امسال برایش وقت گذاشته شود و کامل با اهداف و برنامه های سازمان آشنا شود در سال های آتی رغبت بیشتری برای عضویت خواهد داشت.

کارشناس سازمان دانش آموزی گلبهار در ادامه اظهار داشت:دریافت حق عضویت از دانش آموزان نا خداگاه یک مسئولیت برای همه ما در قبال این موضوع ایجاد می کند که باید به این مهم اهمیت بیشتری داده شود.

در ادامه عمادی مدرس ضمن خدمت و همچنین مربی صاحب سابقه تشکیلاتی و اردویی به تشریح مبانی و اصول مقدماتی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی پرداخت و انتقال موارد را به پیشتازان بسیار مهم شمرد.

در حاشیه جلسه عمادی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا که پیشنهادتون برای پویایی و فعال تر شدن تشکل پیشتازان چیست تصریح کرد: برای اینکه تشکل پیشتازان در منطقه نمود عینی بیشتری داشته باشد علاوه بر همت مضاعف مدیران و مربیان محترم باید این جلسات تداوم بیشتری داشته باشد و مدیران و مربیان هم اهتمام ویزه ای به انتقال مباحث داشته باشن و همچنین با اجرای برنامه های شاد و بانشاط بیشتر میتوان دانش آموزان را جذب فعالیت های پیشتازان نمود مدرس جلسه در پایان افزود اکنون آنچه نظام ما به آن نیاز دارد مدارس با نشاط و شاد است که قطعا با فعالیت پیشتازان به این مهم که جز اهداف بلند مدت سازمان است دست خواهیم یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار