دانش‌آموز بابلی برنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته جهان شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بابل در ديدار با دانش‌آموز بابلی برنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته جهان از این دانش آموز تجلیل كرد.

کد مطلب: ۶۹۷۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین علی نژاد در حاشیه دیدار با قهرمان جهان که در منزل دانش آموز نصیرایی انجام شد، از قهرمانی دانش آموز بابلی در مسابقات قهرمانی کاراته سبک کاتا جهان در کشور ترکیه خبر داد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بابل اظهارکرد: دانیال نصیرایی دانش آموز مجتمع ایثارگران شهیدچمران است که در این دوره از مسابقات به مدال طلای جهان دست یافت.

وی با بیان اینکه بی شک این افتخار و قهرمانی سرآغاز موفقیت های چشمگیر و دلگرم کننده در امر دانش آموزی خواهد بود، تصریح کرد: دانش آموزان فعال در رشته های تخصصی ورزشی این شهرستان افتخارات ملی و جهانی را برای این شهرستان و استان کسب کردند.

علی نژاد حمایت اولیاء، تلاش مربیان، اعتماد به نفس بالا، تمرین مستمر، علاقه و استعداد دانش آموزان را از جمله عوامل موفقیت آمیز آنان در کسب رتبه های ورزشی و مدال های رنگارنگ در سطوح استانی، کشوری و جهانی را تشکیل می دهد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بابل، با تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران تأكید کرد: هرچه ارتباط و تعامل آموزش و پرورش و با دستگاه های اجرایی بیشتر شود در آینده شاهد افتخار آفرینی ورزشكاران شهرستان بابل به ویژه دانش آموزان در میادین داخلی و برون مرزی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار