نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

داعش دست‌پرورده آمریکا است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: داعش دست‌پرورده آمریکا است و هدف اصلی آن ها ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود که با پیروزی جبهه مقاومت ناکام ماندند.

کد مطلب: ۶۹۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار فعالان ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل اظهار داشت: داعش دست‌پرورده آمریکا است و هدف اصلی داعش جمهوری اسلامی ایران بود و عراق و سوریه‌ای مقدمه‌ای برای دستیابی به این هدف شوم بود .

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی از هیچ تلاش و سرمایه‌گذاری برای پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود دریغ نکردند که با عنایت الهی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای مدافع حرم تمامی این نقشه‌ها و توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شد .

امام جمعه اردبیل گفت: سردار نوعی‌اقدم یک الگوی بسیار ارزشمند است که سبب سربلندی و عزت استان اردبیل و مردم ولایتمدار دارالارشاد استان شده و به همگان نشان داده که این مسیر برگرفته از مکتب حسینی است که در سایه فداکاری‌های رزمندگانی به دست آمده است که پاسداری از ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی بیش از هر مورد دیگری برای آنان حائز اهمیت است .

عاملی بیان کرد: پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان در مقابل شجره خبیثه داعش برای ما بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است چرا که پیروزی در مقابل آن‌ها همانند پیروزی در جنگ تحمیلی دفاع مقدس معجزه‌ای بود که در مقابل استکبار و قدرت‌های جهانی به دست آمد که فراموش‌نشدنی است و ما این پیروزی بزرگ را به مسلمانان جهان و ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم .

وی تصریح کرد: سرودن شعرهای حماسی توسط شاعران و مادحین گرانقدر برای مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم و نشان دادن ماهیت اصلی داعش و دشمنان یک اقدام بسیار ارزشمند است که شایسته تقدیر و قدردانی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار