کفراشی در جلسه مدیران آموزش و پرروش تهران:

نیروی انسانی مرکز ثقل و توسعه پایدار کشور است

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه رییس حراست آموزش و پرورش شهر تهران و گردهمایی مدیران و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران٬ این مراسم عصر یک شنبه 3 دی ماه 96با حضور باقری مدیرکل آموزش و پرورش تهران، کفراشی مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش، مدعوینی از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات شهر تهران، محدث رییس سابق حراست و اعتدادی رییس جدید اداره حراست آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کفراشی مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش نیروی انسانی در این جلسه با تکریم از فعالیت های محدث و آرزوی توفیق برای اعتدادی در سمت رییس جدید حراست آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به وظایف حراست اظهار داشت: حراست از پرسنل و حفاظت از امکانات و حراست از اسناد و داده های فناوری از جمله وظایف مسئولین حراست ادارات آموزش و پرورش است

مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش نیروی انسانی را مرکز ثقل و توسعه پایدار کشور قلمداد کرد و افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور است .

وی مسئولین حراست را حافظ منافع فرهنگیان برشمرد و بر حفظ کرامت و حرمت و عزت فرهنگیان تاکید کرد.

کفراشی ادامه داد: باید به گونه ای رفتار کنیم که عملکرد ما موجب دلسردی افراد نشود. خرید اعتماد کار سخت و هزینه بری است و ما باید فضا را به گونه ای ایجاد کنیم که حراست به جایگاه واقعی خود یعنی مشاور امین دست یابد و بتوانیم شجاعت را به معلمین انتقال دهیم و آنها نیز دانش اموزان شجاع پرورش دهند .

کفراشی با تقدیر از خدمات قریب به 21 سال محدث در سمت مسئول حراست وی را فردی عنوان کرد که به دنبال رفع مشکلات افراد بوده و با مردمداری و خلوص در این سمت فعالیت کرده است و آقای اعتدادی را نیز از همکاران موفق شاغل در اداره حراست معرفی کرد .

در ادامه این مراسم باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است فرهنگیان را جزو با انگیزه ترین کارمندان قلمداد کرد که با ایثار به تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی می پردازند .

باقری با تقدیر از شخصیت محدث و خدمات او اظهارداشت: محدث طی سالیان طولانی در سمت مدیر حراست آموزش و پرورش شهر تهران علاوه بر وظایف ذاتی خود با صبوری به دنبال حل مسایل ارباب رجوع و همکاران خود نیز بوده است .

وی با معرفی آقای اعتدادی در سمت رییس جدید اداره حراست آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: این لطف الهی بوده که فرد شایسته و توانمندی مدیریت حراست تهران را بر عهده گرفته است .

بر اساس این گزارش محدث با تقدیر از همکاران خود و مدیران مناطق در این مراسم خبر را شریان کاری حراست دانست و افزود: اگر قرار بود تا مجدد در عرصه آموزش و پرورش خدمت کنم همین جایگاه را برای ادامه فعالیت خود انتخاب می کردم.

اعتدادی رییس جدید حراست آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه با قدردانی از حضور ارزشمند همه مدیران و مدعوین ابراز امیدواری کرد بتواند در جهت ارتقای جایگاه مسئولین حراست قدم بر دارد و بر جریان داشتن روحیه رحمانی و صیانت از فرهنگیان فرهیخته تاکید کرد و گفت: معلمین باید احساس امنیت روحی و درونی داشته باشند و بر ترویج اخلاق و رفتار پسندیده و تکریم جامعه فرهنگیان تصریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار