دانش آموز کرمانشاهی هدیه مسابقات جهانی نقاشی خود را به زلزله زدگان اهدا کرد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه در آیینی از دانش آموز افتخار آفرین دبستان دکتر محمد کرمانشاهی در مسابقات جهانی نقاشی کشور اوکراین تجلیل کرد.

کد مطلب: ۶۹۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد جعفر نجفی با قدردانی از مدیر آموزشگاه، اولیا دانش آموز و دانش آموز راستین عظیمی گفت: راستین باعث افتخار ما و دانش آموزان شده است و با کسب افتخار و تقدیم هدیه به همنوعان خود در زلزله اخیر استان، کارهای بزرگی انجام داد.
نجفی گفت: موضوعی که اهمیت آن به اندازه مقام جهانی می باشد حرکت راستین در نوع دوستی این دانش آموز است که با اهدای جایز 500 دلاری خود به کودکان زلزله زده استان سطح فهم و شعور اسلامی و ایرانی خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که قهرمان واقعی کیست.
شایان ذکر است به پیشنهاد ریاست ناحیه به همین منظور مقرر شد اسم کلاسی که این دانش آموز در آن حضور دارد به اسم راستین عظیمی تغییر کند.
در ادامه از سوی مدیر ناحیه با اهدا لوح و جایزه از این دانش آموز تجلیل شد.
یادآور می شود: دانش آموز راستین عظیمی با شرکت در مسابقات جهانی نقاشی با عنوان " کودکان بیمار" که در کشور اوکراین در آبان ماه 96 در رده سنی 7 الی 10 سال برگزار شد موفق به کسب مقام اول جهان شد و از سوی مسئولین ذیربط جهانی با اهدای مدال طلا، تندیس مسابقات و لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار