استاندار اردبیل خبرداد:

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش تولید و صنعت استان اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از افزایش اعتبارات بخش تولید و صنعت استان به ۱۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۵۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

اکبر بهنامجو گفت: برنامه ریزی و پیگیری مجدانه مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری، تحول اقتصادی و اشتغال استان مهمترین انتظار من از سرپرست جدید است .

وی افزود :در طول حدود ۵۰ روز گذشته با همکاری مدیران اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه ها و همکاری و همراهی کارشناسان حرکت های مهمی در جهت رونق تولید و صنعت استان انجام گرفته است که افزایش قابل توجه اختصاص و جذب اعتبارات بخش تولید و صنعت از ۲۰ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان از آن جمله است و این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل بالای کار و جذب اعتبارات در استان است .

استاندار اردبیل اظهار داشت: باید خود را بدهکار و مدیون مردم بدانیم و جهت ادای دین، تلاش کنیم تا در توسعه اشتغال، تحول اقتصادی و ایجاد نشاط در زندگی مردم موثر باشیم و این امر بدون برنامه ریزی تحقق نمی یابد .

بهنامجو از تلاشهای ارزنده اقبال عباسی معاون سابق و استاندار فعلی استان چهارمحال بختیاری در طول تصدی معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل قدردانی کرد و گفت: بهمن حسین زاده سرپرست جدید این معاونت از فرزندان توانمند استان است و امیدوارم با مدیریت صحیح ایشان برنامه های اقتصادی استان تسریع و تسهیل یابد .

وی گفت: تاکید من بر سرپرست جدید معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری این است که سهم استان از تسهیلات صندوق توسعه ملی را بجد پیگیری کند و تهیه سند توسعه اشتغال استان که در مرحله تدوین شرح خدمات است با تمرکز بر پتانسیل های استان و افق پیش رو با همکاری زیر مجموعه یکی از محورهای اصلی برنامه ریزی این معاونت باشد .

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: طرح های تولیدی که جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند هر کدام ظرفیت اشتغال چند صد نفر و در برخی موارد بیش از هزار نفری را دارند .

بهنامجو با اشاره به جلسات برگزار شده در خصوص فاز بندی و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین، تصریح کرد: براساس قولی که به مردم داده ایم تلاش می کنیم تا تیرماه سال آینده این پروژه مهم اقتصادی استان به بهره برداری برسد و از رسانه ها می خواهم با جدیت پیشرفت برنامه ریزی ها را رصد کنند .

وی توسعه شیلات و پرورش آبزیان را یکی دیگر از ظرفیت های اشتغال و توسعه اقتصادی استان بیان کرد و گفت: در حال حاضر میزان تولید آبزیان استان ۹ هزار و ۲۰۰ تن است که با هماهنگی انجام گرفته تا ۱۵ هزار تن در سال آینده افزایش می یابد و امکان توسعه تا ۱۳۰ هزار تن در استان نیز امکان پذیر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار