همنوایی با یتیم نوازی مولای متقیان علی (ع)

نیکوکار ارومیه ای حمایت از 72 یتیم سردشتی را برعهده گرفت.

کد مطلب: ۶۹۵۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، رحیم زاده علاوه بر کمک های غیر نقدی با [همنوایی با یتیم نوازی مولای متقیان علی (ع)] پرداخت ماهیانه 72 میلیون ریال حامی 72 یتیم سردشتی شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تقدیر و سپاس از دکتر رحیم زاده خیروحامی ارومیه ای و همچنین خیرین و حامیان حاضرین گفت : دکتر رحیم زاده با این عمل خداپسندانه خود مسئولیت اجتماعی را در والاترین مفهوم و با بهترین واژه ها معنی کردند.

سهندی بااشاره به اینکه 65 درصد از ایتام استان اهل سنت و همچنین بیش از 200 خانواده مسیحی و آشوری تحت حمایت کمیته امداد هستند ، گفت : کمیته امداد امام خمینی( ره) با عشق و علاقه به همه مذاهب و قوم ها خدمت می کند وظیفه خود می داند که در مقابل هر قومیت و مذهبی کار ذاتی خود را انجام دهد .

سهندی بااشاره به اینکه خیرین و حامیان در8 ماهه نخست سالجاری 62 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی یاری رسان بوده اند ،اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی( ره ) استان آذربایجان غربی 11 هزار یتیم و مشمول طرح محسنین را تحت حمایت دارد که ازاین تعداد 6 هزار نفر یتیم از وجود پداران بی بهره و 5 هزار نفر مشمول طرح محسنین شامل فرزندانی که سرپرست خانواده از کارافتاده یا بیمار هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی تصریح کرد : درکنار این تعداد از ایتام 21 هزار حامی هستند که در 8 ماهه نخست امسال 10 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک کرده اند.

سهندی بابیان اینکه 25 درصد اعتبارات ازسوی مردم تامین می شود ، گفت : در برنامه 5 ساله در نظر است که 21 هزار حامی ، 17 هزارمربی زکات ، 180 هزار نفر مشترکات صندوق صدقات هدف گذاری و دوبرابرشوند و میزان اعتبارات مردمی به 75 درصد برسد.

در پایان مراسم با اهدای تندیس از دکتر رحیم زاده حامی و خیر 72 یتیم تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار