به همت کارشناسی بهداشت و سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

دوره ضمن خدمت آیین همسرداری برای رابطین سلامت برگزار شد

شهرری(پانا) - کارشناسی بهداشت و سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام به برگزاری دوره ضمن خدمت آیین همسرداری برای رابطین سلامت و پیشگیری کرد.

کد مطلب: ۶۹۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، خدیجه روشنی کارشناس بهداشت و سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت جایگاه خانواده در اسلام و در راستای تحکیم بنیان خانواده این دوره را برای رابطین سلامت و مجریان طرح های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار کرده و از دکتر عزیزی استاد روان شناسی و ادیان دانشگاه به عنوان مدرس دعوت به عمل آوردیم.

عزیزی در بخش هایی از صحبت های خود با تاکید بر لزوم رازداری زن و شوهر به عنوان یک اصل در زندگی مشترک ، گفت: ازدواج و تشکیل خانواده رحمت الهی است که همسران جوان می توانند با ایجاد آرامش، شخصیت بخشی به همسران، احساس امنیت و رازداری از این نعمت خداوند بیشترین بهره را ببرند.

همچنین وی با اشاره به نقش حساس روابط زن و شوهر در زندگی روزمره، به بیان ویژگی های یک خانوده موفق پرداخت و گفت : توقعات و انتظارات نامعقول، خودخواهی، غرور و خودبرتر بینی، افکار غیر واقعی از موانع یک زندگی مشترک ایده آل هستند که همه این عوامل ناشی از عدم خودشناسی افراد است.

این استاد دانشگاه از همدلی به عنوان یکی از عوامل مثبت در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی یاد کرد و افزود : همسران می توانند با همدلی و محبت به خوبی از سد مشکلات زندگی مشترک بگذرند.

لازم به ذکر است که در پایان دوره گواهی حضور برای شرکت کنندگان صادر شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار