امام جمعه شهرری:

این قرن عصر غلبه مستضعفین بر مستکبرین است

شهرری(پانا) - امام جمعه شهرری به شکست های پی در پی آمریکا در منطقه خاورمیانه و عدم همراهی هم پیمانانش در اجرای سیاست ها استکباریش در جهان اشاره کرد و گفت: این قرن عصر غلبه مستضعفین بر مستکبرین است همچنان که آمریکا امروز از هر زمان دیگری در جهان منزوی و ذلیل تر است.

کد مطلب: ۶۹۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) به طرح صهیونیستی انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب و حمایت های آمریکا از این طرح مضحک اشاره کرد و عنوان داشت: این موضوع به قدری مسخره و مضحک بود که حتی همپیمانان آمریکا هم به آن در سازمان ملل رای ندادند.
شاهچراغی افزود: آمریکایی ها باید بدانند که قرن اخیر، عصر غلبه مستضعفان عالم بر مستکبران جهان است.
وی در ادامه به ایام میمون و مبارک میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و یادآور شد: شهرری به واسطه حضور مبارک حضرت عبدالعظیم(ع) به فرموده رهبر معظم انقلاب قبله تهران و کربلای ایران اسلامی نامگذاری شده است و باید با سایر شهرهای کشور تفاوت هایی بنیادین داشته باشد.
شاهچراغی تاکید کرد: آمار جرم و جرایم و بخصوص بد حجابی باید در شهرری به حدی پایین باشد که این شهر الگوی برای سایر شهرهای کشور انتخاب شود و در این راه مردم این شهر با رعایت برخی نکات اخلاقی و قانونی باید زمینه این کار را فراهم کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری اجلاس نماز در کشور پرداخت و گفت: برگزاری این چنین اجلاسی باید خروجی خوبی در جهت تقویت فرهنگ نماز خواند در کشور داشته باشد طوری که اقامه نماز در میان تمامی افراد و کوچه و بازارهای کشور به صورت ملموس احساس شود.
شاهچراغی در ادامه به میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) اشاره کرد و افزود: دین مبین اسلام توجه و نگاه خاصی به سایر ادیان الهی به ویژه دین مسیحیت دارد به طوری که مادر حضرت عیسی(ع) را زنی توحیدی و پاکدامن معرفی می نماید.
وی با بیان اینکه مسلمانان همواره در طول تاریخ به دنبال زندگی خوب و مسالمت آمیز با مسیحیان بوده اند اظهار کرد: امروز باید مسیحیان جهان در مقابل افرادی مانند ترامپ که می خواهد بین مسلمانان و مسیحیان اختلاف اندازی کند با قدرت و وحدت بایستند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار