برگزاری محفل انس با قرآن داش آموزی در کانون کوثر اراک

محفل انس با قرآن و عترت دانش آموزان پسر دوره ابتدایی مدارس قرآنی ناحیه یک اراک با حضور قاری بین المللی و حافظ روشندل قرآن حاج احمد دباغ در سالن فرهنگی کوثر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اراک هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن و عترت عنوان نمود و گفت: این آیین معنوی و روحانی همزمان با بزرگداشت هفته قرآن و با حضور قاری بین المللی و حافظ روشندل حاج احمد دباغ برگزار شده است.

حجت اله احمدی افزود: برگزاری این گونه برنامه های قرآنی در ترویج آموزه های این کتاب آسمانی در جامعه و بین دانش آموزان بسیار موثر است و بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نیز تمسک به قرآن کریم و عمل به دستورات و آموزه های آن است.

وی حضور حافظان و قاریان قرآن در این مراسم ها را باعث ترغیب بیشتر دانش‌آموزان به شرکت در مباحث قرآنی دانست و بیان کرد: امید است برگزاری چنین محافل و مجالسی بتواند چراغ راه هدایت، توشه ای برای آخرت و مصونیت در برابر آسیب های اجتماعی برای آینده سازان مملکت اسلامی باشد.

در ادامه قاری بین المللی قرآن حاج احمد دباغ به قرائت سوره هایی از قرآن به سبک های مختلف پرداخت و دانش آموزان نیز با پرسیدن سئوالاتی در خصوص قرآن و آیه های آن از حضور این قاری ارزشمند بهره مند شدند.1

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار