جهانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

21 دستگاه ثبت تخلف در جاده های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از شناسایی 60 نقطه حادثه خیز در این استان خبر داد و گفت: در این زمینه 10 نقطه مورد بازسازی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۹۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از البرز، مهرداد جهانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل این اداره کل برگزار شد، با تأکید بر اینکه حدود نیم درصد از راه های مواصلاتی کشور از استان البرز می گذرد، اظهار داشت: در هشت ماه نخست سال جاری بیش از 385 میلیون تردد از راه های استان البرز به ثبت رسیده، طبق برآوردهای انجام شده، 18 درصد از رفت و آمدها در کشور از البرز می گذرد.

وی با بیان اینکه در البرز بیش از یک میلیون و 500 هزار مورد تردد وجود دارد، متذکر شد: در هر ساعت 65 هزار تردد در جاده ها به ثبت رسیده، همچنین بررسی های انجام شده نشان داد که تلفات جاده ای در البرز نسبت به سال گذشته 33/6 درصد کاهش یافته است.

این مسئول به حضور و فعالیت 25 گروه راهداری در البرز اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا 25 راهدار و حدود85 ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در اختیار سازمان حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 14 هزار ناوگان حمل و نقل در البرز و فعالیت 83 شرکت فعال در این زمینه گفت: در 10 متر از جاده های مربوط به استان نیوجرسی مستقر شده که به سهولت تردد و ایمنی در جاده کمک بسزایی کرده است.

جهانی یادآور شد: در راستای ثبت و کاهش تخلفات از سوی رانندگان، تاکنون 21 دستگاه ثبت تخلفات در جاده های استان نصب شده که امید می رود رانندگان مسائل ایمنی را بیش از گذشته رعایت کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، بازسایی ترمینال شهید کلانتری در دستور کار قرار گرفته و به زودی اقدامات لازم اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار