جلسه شورای اداری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد

شهرری (پانا) - جلسه شورای اداری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در اتاق شورا ناحیه یک ری با حضور مشاور مدیر کل و عضو شورای شهر تهران ، ری ، تجریش و شمیرانات برگزارشد.

کد مطلب: ۶۹۴۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای تهران ، جلسه اداری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در اتاق شورا با حضور خلیل آبادی مشاور مدیر کل و عضو شورای شهر تهران ، ری ، تجریش و شمیرانات ، نصیری ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، معاونین و مسئولین اداره آموزش و پرورش در اتاق شورا برگزار شد.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگانی از هر حوزه معاونت به بررسی و بیان فعالیت ها و مشکلات حوزه ی خود پرداختند.

ریاست ادره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به چالش سرویس معلمان افزود: با توجه به اینکه 70 درصد از نیروی انسانی ناحیه یک از شهر تهران برای انجام وظیفه می آیند با چالش دور بودن مسیر رو به رو هستند.

ملکی معاونت متوسطه اول و دوم ناحیه یک ری با اشاره کمبود فضای آموزشی ، عدم تجهیز آزمایشگاه ها گفت : طرح های همیار معلم ، پروژه مهر به صورت مطلوب در حال اجرا است.

میر عظیمی کارشناس قرآن و عترت و نماز دررابطه با حوزه پرورشی از برگزاری جلسات درس هایی از قرآن خبر داد و گفت : برنامه و مسابقات درس هایی از قرآن در این ناحیه به صورت مستمر در حال اجرا است ، وی کسب رتبه های برتر استانی در زمینه قرآن توسط دانش آموزان و فرهنگیان ، رتبه های کشوری و 110 برگزیده اسانی ، کسب رتبه برتر استانی خبرگزاری پانا خبرداد.

کریمی از حوزه ابتدایی گفت: رشد و پویایی علی رغم محدودیت امکانات در فعالیت ها وجود دارد ، دانش آموزان و معلمان در پروژه های درس پژوهی ، روش آموزشی و پژوهش محور ، شاهنامه خوانی و سعدی خوانی ، طرح جابر فعالیت دارند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار