بزرگداشت شهدای ادیان توحیدی در آرامستان ساوارای اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-رئیس بنیاد شهید اسلامشهر از دفن16 شهید آشوری در آرامستان ساوارای اسلامشهر خبر داد، که با توجه به برنامه‌ریزی مسئولان مراسم ملی و کشوری بزرگداشت شهدای ادیان توحیدی دراین آرامستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۹۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

جلسه بزرگداشت شهدای ادیان توحیدی با حضور امیر مرادی معاون فرهنگی و وکیلی رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران، شاهین عسگریان رئیس بنیادشهید و ایثارگران ومهدی اردلانی معاون فرهنگی بنیاد اسلامشهر و تقوی نماینده وزارت ارشاد در امور ادیان توحیدی و کوچوئی رئیس انجمن آشوری‌ها در اتاق جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر برگزار شد .

شاهین عسگریان،درسخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: در آرامستان ساوارا 16 شهید آشوری دفن شده‌اند که همه ساله در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان مراسم غبارروبی و عطرافشانی انجام می‌شود و امسال با توجه به برنامه‌ریزی مسئولان مراسم ملی و کشوری بزرگداشت شهدای ادیان توحیدی در آرامستان ساوارا در اسلامشهر برگزار خواهد شد .

امیر مرادی،معاون فرهنگی بنیاد شهید در این جلسه تصریح کرد: شهدا جان خود را برای حفظ ارزش‌ها و محافظت تمامیت ارضی گذاشتند تا ما به راحتی در این سرزمین زندگی کنیم .

وی در ادامه افزود: اگر تحول فکری و عشق وجود نداشته باشد، هیچ فردی جان خود را نثار نمی‌کند اما ما در بین جوانان خود این ایثار و تحول فکری را به عینه شاهد بودیم .

کوچوئی رئیس انجمن آشوری‌ها گفت: افتخار ایرانیان این است که در تاریخ یکتاپرست و پرستنده خداوند یکتا و بی همتا بوده‌اند .

وی بیان کرد: ایرانیان بر اساس آموزه‌های الهی خود، ارزش‌های انسانی و انسانیت را نیز همواره در سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند و در زمان دفاع مقدس تمام ایرانی‌ها از هر دینی با کمال افتخار شهدایی تقدیم انقلاب کردند تا جهان بداند که ایرانی همواره در صحنه است و ما هیچگاه خود را از ایرانیان جدا نمی‌دانیم.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار