افتتاحیه اکران هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار تربت جام

افتتاحیه اکران هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمارتربت جام همزمان بانمایش فیلم اشنوگل درسینما وحدت تربت جام برگزارمی شود.

کد مطلب: ۶۹۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا فیروزی دبیراجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار تربت جام و تایباد گفت : هدف اصلی جشنواره فیلم عمار احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این جشنوار ضعف و فراموشی ما را در پرداختن به سوژه‌های ارزشی به‌ خوبی می‌پوشاند.


وی افزود : بر همین رویکرد فرهنگی و ارزشی از ۲۷آذر به مدت ۳ روز شاهد اکران ۱۰۰ اثر از ادوارمختلف جشنواره وهشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب‌های موضوعی «تاریخ معاصر ایران»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» «ملت قهرمان محوریت مدافعان حرم_ جهاد فرهنگی _ اقتصاد مقاومتی _ جنگ جنگ تا پیروزی _ مرگ بر آمریکا(شامل آثار استکبارستیزی) _تاریخ انقلاب و ملت قهرمان دسته‌بندی‌ شده است .

فیروزی ادامه داد : این فیلم ها غیر از اکران متمرکز در سینما وحدت تربت جام در 50 نقطه از شهرستان و روستاهای تربت جام توسط اکران کنندگان مردمی اکران خواهد شد.

دبیراجرایی جشنواره مردمی فیلم عمارتربت جام و تایباد با اشاره به اینکه در اکران های جشنواره فیلم عمارنظرات مخاطبان به تهیه‌ کنندگان فیلم منتقل می‌شود گفت : این نظرات در تولید آثار بعدی موثر است و فیلم‌هایی مطابق با نظرات مخاطبان ساخته خواهد شد.

گفتنی است هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ششم الی ۱۵ دی ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره درتربت جام پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقمندان جهت اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار