مدیرآموزش و پرورش شهرستان درمیان:

برگزاری دومین دوره مسابقات محاسبات سریع ذهنی با چرتکه

مدیرآموزش و پرورش شهرستان درمیان ازبرگزاری دومین دوره مسابقات محاسبات سریع ذهنی با چرتکه خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، دومین دوره مسابقات محاسبات سریع ذهنی از سوی پژوهش سرای دانش آموزی علامه سعیدی شهرستان درمیان به مناسبت هفته پژوهش امروز درآموزشگاه شهید احمدی روشن برگزار گردید.
حسین مهران فر مدیرآموزش و پرورش شهرستان درمیان در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: دومین دوره مسابقات محاسبات سریع ذهنی با چرتکه با حضور 61 نفر از دانش‌آموزان سطح شهرستان در آموزشگاه شهید احمدی روشن برگزار شدکه پس از برگزاری مسابقه در دو مرحله دیداری و شنیداری نفرات برتر انتخاب شده و جوایز خود را دریافت کردند.
مهران فر یادآورشد: اين دوره از مسابقات با هدف ايجاد بستري مناسب براي شکوفايي استعدادها، رشد خلاقيت، تقويت خود باوري و اعتماد به نفس ، حل مسائل ریاضی در زمان کوتاه و بهبود قدرت تخیل در بين دانش آموزان برگزارگردید.
وي افزود: محاسبات ذهني و چرتکه اي ترکيبي از يک ابزار تدريس باستاني است که موجب بهبود مهارت هايي از جمله مديريت زمان،تمرکز و توانايي حل مسأله مي شود.
گفتنی است : در پایان این مسابقات در پایه دوم ابتدایی دانش آموزان حبیبه سالاری و آلا یعقوبی از آموزشگاه 22 بهمن اسدیه رتبه اول، آتنا بالگردی از آموزشگاه 22 بهمن رتبه دوم و محمد عادل بهی از آموزشگاه شهید احمدی روشن و ماریا سالاری از آموزشگاه 22 بهمن رتبه سوم و در پایه سوم ابتدایی نیز دانش آموزان محمد فاروق نادی و محمد جواد صادقی از آموزشگاه 22 بهمن رتبه اول و دوم و اکرم کارگر از آموزشگاه شهدای آسفیج رتبه سوم را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار