دستگیری 2 پليس قلابي در شازند

فرمانده انتظامي شهرستان شازند گفت: دو نفر كه با جعل عنوان ماموران پليس، قصد اخاذي از مغازه داري در شهرستان شازند را داشتند، در عمليات پليس اين شهرستان دستگير شدند و يك دستگاه بيسيم و دستبند از آنان كشف شد.

کد مطلب: ۶۹۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، بیژن جنتی اظهار داشت: روز گذشته طی تماسی به مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مبنی بر اخاذی دو نفر ناشناس تحت عنوان پلیس در مغازه یکی از شهروندان، بلافاصله مأموران انتظامي کلانتری 13 شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: با حضور به موقع ماموران پلیس در محل، دو نفري كه خود را به عنوان مامور پليس معرفي كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند و يك دستگاه بيسيم و يك رشته دستبند از آنان كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند بیان کرد: متهمان پس از انتقال به يگان انتظامي در بازجويي هاي فني و علمي صورت گرفته به بزه انتسابي اعتراف کردند.

جنتی اظهار داشت: دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفي شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با افراد ناشناس تحت عناوین مختلفی چون ماموران پلیس، بازرسان و کارشناسان نهادهای دولتی، خصوصی و ...قبل از انجام هرگونه همکاری، با درخواست کارت شناسایی به هویت حقیقی آنان پی برده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفی110 به اطلاع پلیس برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار