بزرگترین مرکز پرورش ماهی در سیستم مدار بسته در خاور میانه در شهرستان دشتی قرار دارد

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی در همراهی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در بازدید از آزمایشگاه مرکزی خورموج گفت :بزرگترین مرکز پرورش ماهی در سیستم مدار بسته در خاور میانه در شهرستان دشتی قرار دارد .

کد مطلب: ۶۹۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان دشتی ، احمد طیبیان مجرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در محل آزمایشگاه مرکزی جابر بن حیان خورموج اظهار داشت :یکی از برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش توجه بیشتر به آزمایشگاه ها و آموزش های آزمایشگاهی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به همکاری های مثال زدنی بین ادارات و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت :یکی از همین فعالیت ها و همکاری های مشترک بحث آزمایشگاه است که اداراتی چون شبکه دامپزشکی و محیط زیست می توانند در آموزش های آزمایشگاهی و بازدید های میدانی ایفای نقش کنند .

دکتر ایزدی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی نیز با اشاره به حوزه های مختلف فعالیت دامپزشکی تاکید کرد :هدف دامپزشکی تامین امنیت غذایی آحاد جامعه است و معتقدیم دانش آموزانی که سوء تغذیه داشته باشند یا از غذای بهداشتی خصوصا غذای دامی سالمی تغذیه نکرده باشند ، در آینده نمی توانند افراد موفقی در جامعه باشند .

دکتر ایزدی افزود :در حال حاضر از دیگر ساحت های فعالیت موثر و چشمگیر دامپزشکی شهرستان دشتی پرورش آبزیانی چون ماهی و میگو در قفس و استخرها ست به طوری که بزرگترین مرکز پرورش ماهی در سیستم مدار بسته در خاور میانه در شهرستان دشتی قرار دارد .

وی در پایان ضمن اهداءچند عدد از حیوانات نگهداری شده در مواد مخصوص و موجود خشک شده به آزمایشگاه مرکزی خورموج از دانش آموزان درخواست کرد نگاه ویژه ای به رشته دامپزشکی در انتخاب رشته دانشگاه ها داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار