برگزاری دهمین کمیسیون مشترک برجام در وین

تهران (پانا) - هیأت ایرانی که به منظور شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست سید عباس عراقچی روز گذشته به وین رسیده است، موضوعات مربوط به دستور کار کمیسیون مشترک را در دیدارهای دو جانبه و همچنین برگزاری نشست کارگروه رفع تحریم‌ها پیگیری کرده است.

کد مطلب: ۶۹۲۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

نشست کارگروه رفع تحریم‌ها در سطح کارشناسان ارشد ایران و کشورهای 1+5 از نشست‌های مقدماتی بود که روز گذشته در هتل کوبرگ وین برگزار شد.

سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و همچنین هلگا اشمید،‌ معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در ناهار کاری مشترک به بررسی دستور کار کمیسیون مشترک برجام پرداختند.

عراقچی به عنوان رئیس هیأت ایران روز گذشته در وین نشست‌های چند جانبه و دوجانبه‌ای با معاونان وزیران امور خارجه آلمان، بریتانیا و فرانسه داشت که این نشست‌ها با حضور هلگا اشمید برگزار شد.

همچنین نشست‌های متعدد دو جانبه کارشناسی میان هیأت‌های مختلف برگزار شد.

دیدار دو جانبه سید عباس عراقچی و هلگا اشمید صبح امروز در هتل کوبرگ برگزار شد و نشست کمیسیون مشترک برجام نیز با حضور هیأت‌های دو طرف رأس ساعت 9 به وقت محلی وین آغاز شد.

بر اساس اخبار منتشر شده توماس شنون،‌ معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا همچون نشست گذشته،‌ ریاست هیأت آمریکایی را در کمیسیون مشترک برجام بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار