جشن امضای کتاب دانشجویی در دانشگاه آزاد اراک برگزار شد

اراک (پانا) - مراسم تجلیل و تکریم از مؤلفان دانشجویی با عنوان "جشن امضای کتاب دانشجویی" با معرفی آثار ادبی شاعران و نویسندگان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک به همت دفتر مطالعات و پژوهش های فرهنگی و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده علوم انسانی در تالار امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این مراسم گفت: جامعه ای که اهل فکر و قلم آن در کشور بیشتر دیده شوند و مورد تکریم قرار گیرند، توسعه پیدا می کند.

پیمان عین القضاتی افزود: برای داشتن دانشگاه تمدن ساز به توصیه مقام معظم رهبری باید اساتید و دانشجویان همگام با هم در آفرینش های ادبی، هنری و فرهنگی گام بردارند.

وی با بیان اینکه اهل علم، دقت و فکر معمولا غریب و گمنام هستند ادامه داد: افراد پیشرو در جامعه معمولا در مظلومیت و در گوشه عزلت پرورش می یابند اما اثرات آنها جاودانه است و هزاران سال ماندگار خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویانی دارد که در دوران دانشجویی خود کتاب تألیف می کنند و این مهم برای جامعه دانشگاهی مایه فخر و مباهات است.

در ادامه این مراسم نویسندگان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در سخنانی ضمن قدردانی از همکاری این واحد دانشگاهی در دوران تالیف به معرفی آثار خود پرداختند و از دانشجویان صاحب آثار و تالیفات تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار