عضو شورای شهر تهران در گفتگو با پانا

انتقاد به هزینه900 میلیونی سازمان فرهنگی،هنری برای ساخت یک فیلم

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران به سرمایه‌گذاری چندصد میلیونی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ساخت فیلم «ماجرای نیمروز» انتقاد کرد .

کد مطلب: ۶۹۱۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا، درخصوص چرایی کمک سازمان فرهنگی هنری شهر تهران به ساخت فیلم «ماجرای نیمروز» اظهارداشت: یکی از انتقاداتی که نسبت به این موضوع وجود دارد، این است که این فیلم ارتباطی با موضوعات شهری نداشته است. اگر هدف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حمایت از فیلم مذکور بوده باید حداقل بخشی از موضوع فیلم با مسایل شهری در ارتباط باشد و یا به معضلات شهر تهران بپردازد اما هیچ ارتباطی در این زمینه وجود نداشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: دومین نقدی که نسبت به موضوع کمک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وجود دارد درباره مبلغ کمک به فیلم «ماجرای نیمروز» است که رقم قابل توجهی است و بیش از 900 میلیون تومان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ساخت این فیلم هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با کمک سازمان فرهنگی شهرداری تهران به ساخت فیلم «ماجرای نیمروز» عده‌ای می‌گویند این کمک‌ فقط 25 درصد هزینه ساخت فیلم بوده است. در مقابل عده‌ای هم اعلام کردند که هزینه فیلم یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که اگر این برآورد درست باشد، بخش اعظم هزینه‌های ساخت این فیلم را سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متقبل شده است.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: به رغم اینکه بودجه‌ طرح و برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران زیاد نیست اما صرف رقم‌های از این دست برای ساخت فیلمی که هیچ ارتباطی با مسایل شهری ندارد جای ابهام و تردید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار