با اهدای یک دستگاه کانکس صورت گرفت؛

همدردی دانش‌آموز دامغانی با زلزله‌زدگان کرمانشاه

تهران (پانا) - دانش‌آموز و خیر دامغانی با اهدای یک دستگاه کانکس به زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک و با آن ها ابراز همدردی کرد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حادثه جان باختن و بی خانمان شدن عده ای از هموطنان در زلزله کرمانشاه، عواطف انسانی عموم مردم ایران اسلامی را بر آن داشت تا هر چه در توان دارند به یاری این عزیزان برآیند شاید بتوانند کمی از درد و آلام آنها کم کنند.
این بار دانش آموز دامغانی با کمک به ساخت یک کانکس برای مردم زلزله زده و ارسال آن با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران شهرستان دامغان به مناطق زلزله زده در خیل بزرگ کمک کنندگان به مردم کرمانشاه پیوست.
سید حسین شاهچراغ دانش آموز دامغانی دراین رابطه می گوید: چند روز قبل که هوا سرد شده بود به یاد هم سن و سال های خود افتادم که اکنون در این هوای سرد چگونه زندگی می کنند، تصمیم گرفتم به آنها کمک کنم و از پدرم درخواست کردم از پس اندازم برایشان کانکس تهیه کنیم و او با مهربانی ازمن قبول کرد.
سید حسین شاهچراغ ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر این کانکس به دستشان برسد تا دراین هوای سرد در آن ساکن شوند و بتوانند در این سرپناه در آرامش بیشتری به درسهایشان ادامه دهند.
لازم بذکر است کانکس دیگری نیز توسط یکی دیگر از خیرین دامغانی به همراه این کانکس اهدا و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار