معاون آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

نظارت و ارزیابی از ارکان مهم پیشرفت برنامه های مدرسه است

معاون آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان ملارد بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیتهای مدرسه تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۹۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، محمد احسانی معاون آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: باید عینکی بر چشم بزنیم که نقاط قوت و ظرفیتهای مدرسه را ببینیم و برای رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی از آنها استفاده بهینه کنیم .
وی راه عبور از شرایط های ویژه را داشتن برنامه مدون و استفاده از ظرفیت های موجود بیان کرد و افزود: مدیران مدارس با استفاده از خرد جمعی ، مشارکت اولیا و معلمان و با توجه به وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار، برای پیشبرد اهداف آموزشی آموزشگاه برنامه عمل تنظیم کنند .
احسانی با اشاره به اینکه نظارت و ارزیابی از ارکان مهم پیشرفت برنامه های مدرسه است ، تاکید کرد: نظارت در طول اجرای برنامه و ارزیابی در مقطع زمانی خاص برای برآورد میزان کیفیت اجرای برنامه ها باید صورت گیرد .
این مقام مسئول همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی در مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که مدیران مدارس باید توجه ویژه به آن داشته باشند موضوع آسیبهای اجتماعی است و حتما تغییرات رفتاری دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد تا بتوانند در زمان مناسب جلوی پیشرفت آسیب های اجتماعی در دانش آموزان را بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار